Medlems- och anläggningsavgifter 2018

Senior 350,-, Junior 300,-

OBS! Du måste lösa medlemsavgift innan du kan ansöka om Ryttarlicens via TDB

Anläggningsavgift 2018

Vid årsmötet 2017 togs beslut att vi utifrån inlämnad motion skulle göra förändringar vad gäller anläggningsavgiften.

Det innebär följande:

Från och med 2018 kommer anläggningsavgifterna att höjas för helårs- halvårs- och periodkort.
Träningskort berörs ej!

Av den totala summan av anläggningsavgiften kan man i förväg (under 2017) ha arbetat av tid som omvandlas till minskad anläggningsavgift.

Helårs anläggningskort kommer att kosta 2 200,-. Man kan max arbeta av 1 200,- dvs man betalar 1 000,- för sitt helårsanläggningskort. Varje timme är värd 40,- det innebär att man behöver arbeta 30 h för att få max rabatt

Halvårs anläggningskort kommer att kosta 1 300,- där kan man max arbeta av 600,- dvs man betalar 700,- för ett halvår. Varje timme är värd 40,- det innebär att man behöver arbeta 15 timmar för att få max rabatt. (Tänkt på att ha timmar kvar till hösten om du väljer att betala för ett halvår).

Periodkort kommer att kosta 950,- där kan man max arbeta av 400,- dvs man då betalar 550,-  för ett periodkort. Varje timme är värd 40,- det innebär att man behöver arbeta 10 h för att få max rabatt. (Tänkt på att ha timmar kvar till kommande perioder om du väljer att betala för ett periodvis).

Nya medlemmar som föregående år inte haft anläggningskort kommer att betala följande avgifter första året:

Helår 1 300,-

Halvår 900,-

Period (jan-april, maj-aug, sept-dec) 700,-

Kontakta Åsa Eliasson via mail för att få reda på hur mycket just du ska betala för nästa års anläggningsavgift.
This is a mailto link

Träningskort 500,-/termin (1/1-30/6, 1/7-31/12) för medlemmar som endast utnyttjar anläggningen vid organiserad träning

Enstaka tillfällen 100,- (medlemskap krävs ej)
Gäller för utomstående ekipage som deltar vid ex vis gästträningar.
Gäller även utomstående som vid enstaka tillfällen vill utnyttja anläggningen men inte lösa anläggningskort.
Det förekommer inte några 2- 3 ”provridningsgånger” längre

Anläggningskorten är personliga och måste betalas innan ni utnyttjar vår anläggning.

Betala in på vårt bankgironummer. Skriv tydligt vad det avser, samt namn, adress, personnummer och telefonnummer.

Ni måste ange hela personnumret, alla tio siffrorna. Det gäller gamla som unga. Det är ett krav från Riksidrottsförbundet/Idrott on Line. Behövs bl a för att från och med 2010 ska vi registrera alla aktiviteter i Idrott on Line och det kan vi inte göra utan hela personnumret. Även för att få tidningen Häst och Ryttare krävs det hela personnumret.

Vi vill gärna också ha in er e-mailadress för att kunna nå ut med information till så många som möjligt så fort som möjligt.

Får inte all information plats när ni betalar via nätet så skicka gärna ett mail till Eva med uppgifterna.

This is a mailto link

Mörrums Ryttarförenings bankgironummer är 5356 - 1320

Postadressen är:          Besöksadressen är:
Mörrums Ryttarförening      Mörrums Ryttarförening
c/o Eva Wilhelmsson
Valasjövägen 52-7      Ekebergsvägen 20
376 92 SVÄNGSTA      375 91 MÖRRUM
0708-174 525      0454-502 10

Inpassage till ridhuset sker via tagg. Har du anläggningskort men inte löst ut nån tagg kan du göra detta mot en depostionsavgift på 100,- ska taggen skickas till dig kostar det 110,-.

Sätt antingen in pengarna på klubbens BG eller swisha till Eva Wilhelmsson, se info ovan.
Ska taggen skickas kommer den via post ett par dagar efter betalning.
Ska den överlämnas personligen sker det via överenskommelse med Åsa Eliasson 0703831298.

OBS! Ni som har taggar gällande för 2017.
Taggarna avaktiveras 15 januari 2018, så innan dess ska anläggningsavgiften vara erlagd för att få tillgång till ridhuset

Uppdaterad: 2017-11-09 18:40

express