Hemsidor i Idrottonline stängs ner 2022-12-31. Läs mer

Therese Johansson

Välkomna på träning för våra yngre medlemmar!

Hälsar både gamla och nya elever välkomna. Therese Johansson är hippolog och jobbade mellan 2007-2015 som ridlärare. Numera jobbar hon på förskola och åker runt och håller lektioner hemma hos de som vill. Therse tänker behålla så mycket som möjligt av Amandas upplägg, men med några små förändringar.

Vi börjar torsdag vecka 33 med två grupper 17.30 och 18.30. Ojämna veckor kör vi dressyr och jämna veckor hoppning.
Pris: 110:- barn/lektion. Betalas in månadsvis i förskott för de som anmäler sig för en fast plats till swish nr 0733426407. I mån av plats kan de som inte har fast plats anmäla sig i facebookgruppen. Avbokning senast onsdag förmiddag 12.00 för återbetalning. Efter 12.00 ingen återbetalning, men fritt fram att ordna ersättare eller sälja sin plats. Avbokning sker till Therese på 0733426407 eller på Messenger. Max 5 elever/ grupp
Anmäl dig till Therese Johansson 0733426407 eller Sanna Wiberg 0723162482 alternativt på messenger.

Tänk på att ni som inte har anläggningskort, ska inför våren ska lösa ett nytt träningskort. Tänk på att medlemskap ska lösas också. Kostnad till klubben medlemsavg junior 350:- träningskort för vårterminen 500:- Ni kan läsa mer om Mörrums RFs anläggningsavgifter under kategorin "Anläggning".

Fax: 0454323262
E-post: ec.wilhelmsson@telia...